„Bliska Apteka” to dynamicznie rozwijająca się sieć aptek oparta na filarze 34 własnych punktów sprzedaży leków zlokalizowanych w całej Polsce. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w dziedzinie farmacji, dzięki czemu sprawnie, szybko i precyzyjnie rozwijamy naszą firmę. Charakterystyczne niebieskie logo, mila obsługa, fachowość, bliskość, nowoczesność – to dzięki temu sieć aptek Bliska jest łatwo rozpoznawalna i doceniana przez Pacjentów. Niskie ceny jako znak rozpoznawczy całej sieci udało się osiągnąć dzięki współpracy i działaniu w grupie.

Celem systemu franczyzowego jest:

• zapewnienie efektywności ekonomiczno-finansowej apteki franczyzowej (zyskownej działalności charakteryzującej się satysfakcjonującym okresem zwrotu inwestycji);

• zapewnienie zróżnicowanej oferty produktów a także usług farmaceutycznych oferowanych w nowocześnie zaprojektowanych aptekach;

• zapewnienie wysokiej jakości obsługi Pacjentów, poprzez nawiązywanie z nimi długotrwałych relacji;

• wspólne wzmocnienie pozycji marto i kreowanie wysokiej rozpoznawalności sieci aptek Bliska

• zapewnienie wszechstronnej opieki nad Franczyzobiorcami (zintegrowany system zamówień, sprawna logistyka, doradztwo w rozwiązywaniu problemów, rozwój i poszerzanie oferty apteki.

Pierwszym etapem rozwoju sieci było stworzenie grupy zakupowej, która konsolidowała właścicieli pojedynczych aptek.

Kolejnym krokiem, do szybkiego rozwoju sieci, było stworzenie systemu franczyzowego, opartego na własnych doświadczeniach i wypracowanych warunkach handlowych w hurtowniach.

– System franczyzowy Bliskiej Apteki jest najbardziej elastycznym, partnerskim przez co pokonujemy konkurencję w ilości przyjętych aptek. Nie stosujemy żadnych kar dla franczyzobiorców, a także nie pobieramy ukrytych opłat od naszych franczyzobiorców – mówi Marcin Ratajczak dyrektor ds. rozwoju sieć Bliska Apteka

– Otwieramy nowe własne apteki i franczyzowe, a także pomagamy istniejącym aptekom. Właściciel nie dostrzega sam jakie błędy popełnia. Przy naszej pomocy z zewnątrz jego firma ma możliwość dalszego rozwoju, a nie upadku. Pora tylko dostrzec problemy przed upadkiem apteki i zgłosić się do nas.

Pakiet franczyzowy obejmuje:

• możliwość korzystania z rozpoznawalnej ogólnopolskiej marki BLISKA oraz ze sprawdzonych metod prowadzenia apteki.

• pakiet brandingowy – obejmujący kompleksową zmianę wizualizacji apteki oraz niektórych elementów jej programu, dopasowujący jej wygląd do pozostałych placówek sied: nośniki reklamy zewnętrznej składające się z szyldu z oświetleniem, krzyża ledowego, witryn oraz aranżacji miejsc ekspozycji i informacji w aptece, wewnętrzna kategoryzacja asortymentu, elementy wykończeniowe regałów.

• rekonfiguracja sprzętu i oprogramowania apteki umożliwiająca jej przyłączenie do zintegrowanego systemu informatycznego, aby w pełni korzystać ze wszystkich składników wiedzy operacyjnej zarządzania apteką.

• korzystanie z siły zakupowej Sieci Aptek Bliska zapewniająca atrakcyjne warunki handlowe, cenowe, promocyjne, dostęp do promocji centralnych oraz lokalnych.

• pakiet działań promocyjno-marketingowych obejmujących wsparcie w postaci materiałów informacyjnych i ich dystrybucji w pierwszych tygodniach funkcjonowania franczyzowej.

• udział w centralnie zorganizowanych programach promocyjno-marketingowych apteki, po jej adaptacji do standardów BLISKA.

• dostęp do szkoleń, wiedzy i wsparcia biznesowo-prawnego

•bezpośrednie wsparcie ze strony doświadczonego personelu Franczyzodawcy w pierwszych tygodniach wdrożenia Sy Systemu franczyzowego w aptece Franczyzobiorcy.

Obecnie w sieci mamy już franczyzobiorców posiadających po dwie a nawet cztery swoje placówki funkcjonujące pod naszym logo.

Pani mgr Barbara Kapłańska prowadziła samodzielnie trzy swoje apteki, codziennie borykając się z problemami i dylematami zakupowymi towaru. Pytania czy kupować towaru dużo i tanio czy mniej i drogo były na porządku dziennym. Kupowanie dużych pakietowych ilości towaru powodowało, że wartość magazynów w aptekach rosła, a sprzedaż nie wzrastała proporcjonalnie, co przekładało się na zamrażanie kapitału i problemy płatnicze. Warunki handlowe w hurtowniach tez nie były najlepsze. Po przystąpieniu do systemu franczyzowego Bliska Apteka P. Barbara postrzega pracę w innym świetle:

– Rentowność znacząco się poprawiła, ceny końcowe spadły, co przełożyło się na powrót klientów do moich aptek – mówi mgr. Barbara Kapłańska – podjęłam także decyzję o przeniesieniu jednej apteki w inne bardziej perspektywiczne miejsce. Dostałam od Bliskiej Apteki nowy „wiatr w żagle” i możliwość rozwoju.

Obecnie P. Barbara koordynuje kilka placówek franczyzowych na terenie południowej Polski. Pan Maciej Wójcicki otworzył z nami już trzy placówki i kieruje dodatkowo naszymi dwiema kolejnymi. W trakcie realizacji jest następna apteka w Malborku.

 

Szukasz pomysłu na biznes? Masz doświadczenie w handlu? Potrafisz zarządzać zespołem ludzi? Jeśli chciałbyś wykorzystać swój potencjał i związać się z marką która łączy tradycję, doświadczenie i jest rozpoznawalna w całej Polsce DOŁĄCZ DO NAS!

Wprowadzamy nowy model prowadzenia biznesu – FRANCZYZĘ PARTNERSKĄ. Dajemy możliwość rozpoczęcia działalności jako Partner spółki, której staje się właścicielem.

 

Naszym celem jest znalezienie partnerów zorientowanych na osiąganie sukcesu w biznesie, zaangażowanych w rozwój sieci Bliskiej, w takim stopniu jak my jesteśmy. Możesz dołączyć do nas i razem z nami osiągnąć powodzenie i satysfakcję z prowadzonej działalności.

My dajemy Know-How a Ty zaangażowanie w pracę. Taka kumulacja sił to gwarancja SUKCESU!!!

Nasi klienci staja się współwłaścicielami sieci przez co są kreatywni i chętni do współpracy

– mówi właściciel sieci Krzysztof Miezio. Hurtownie bardziej elastycznie podchodzą do naszej obsługi przez co możemy pozwolić sobie i dostać więcej niż pojedyncza apteka.

Planujemy otwarcie placówki poza granicami kraju. Myślimy globalnie a nie lokalnie.

– Konsolidacja rynku aptek jest nieunikniona – mówi właściciel sieci Krzysztof Miezio.

– Od wiosny widzimy znaczące przyspieszenie, nie ma dnia aby nie zgłaszali się do nas nowi potencjalni franczyzobiorcy. którzy po analizie wszystkich firm wracają do nas podpisywać umowę – mówi Marcin Ratajczak dyr. ds. rozwoju sieci – Świadczą o tym liczby uruchamianych placówek a także bonu jakim jest „Drogeria Bliska” którą dajemy gratis naszym aptecznym franczyzobiorcom. „Drogeria Bliska”to oferta najlepszych marek w najniższych cenach.

OTWÓRZ Z NAMI WŁASNĄ APTEKĘ I ZACZNIJ ZARABIAĆ JUŻ DZIŚ!!

Facebook Comments
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Dla pracowitych

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Najważniejsze informacje na temat pomp beczkowych

Najważniejsze informacje na temat pomp beczkowych Obecnie coraz większe znaczenie, biorąc …