„Bliska Apteka” to dynamicznie rozwijająca się sieć aptek oparta na filarze 34 własnych punktów sprzedaży leków zlokalizowanych w całej Polsce. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w dziedzinie farmacji, dzięki czemu sprawnie, szybko i precyzyjnie rozwijamy naszą firmę. Charakterystyczne niebieskie logo, mila obsługa, fachowość, bliskość, nowoczesność – to dzięki temu sieć aptek Bliska jest łatwo rozpoznawalna i doceniana przez Pacjentów. Niskie ceny jako znak rozpoznawczy całej sieci udało się osiągnąć dzięki współpracy i działaniu w grupie.

Celem systemu franczyzowego jest:

• zapewnienie efektywności ekonomiczno-finansowej apteki franczyzowej (zyskownej działalności charakteryzującej się satysfakcjonującym okresem zwrotu inwestycji);

• zapewnienie zróżnicowanej oferty produktów a także usług farmaceutycznych oferowanych w nowocześnie zaprojektowanych aptekach;

• zapewnienie wysokiej jakości obsługi Pacjentów, poprzez nawiązywanie z nimi długotrwałych relacji;

• wspólne wzmocnienie pozycji marto i kreowanie wysokiej rozpoznawalności sieci aptek Bliska

• zapewnienie wszechstronnej opieki nad Franczyzobiorcami (zintegrowany system zamówień, sprawna logistyka, doradztwo w rozwiązywaniu problemów, rozwój i poszerzanie oferty apteki.

Pierwszym etapem rozwoju sieci było stworzenie grupy zakupowej, która konsolidowała właścicieli pojedynczych aptek.

Kolejnym krokiem, do szybkiego rozwoju sieci, było stworzenie systemu franczyzowego, opartego na własnych doświadczeniach i wypracowanych warunkach handlowych w hurtowniach.

– System franczyzowy Bliskiej Apteki jest najbardziej elastycznym, partnerskim przez co pokonujemy konkurencję w ilości przyjętych aptek. Nie stosujemy żadnych kar dla franczyzobiorców, a także nie pobieramy ukrytych opłat od naszych franczyzobiorców – mówi Marcin Ratajczak dyrektor ds. rozwoju sieć Bliska Apteka

– Otwieramy nowe własne apteki i franczyzowe, a także pomagamy istniejącym aptekom. Właściciel nie dostrzega sam jakie błędy popełnia. Przy naszej pomocy z zewnątrz jego firma ma możliwość dalszego rozwoju, a nie upadku. Pora tylko dostrzec problemy przed upadkiem apteki i zgłosić się do nas.

Pakiet franczyzowy obejmuje:

• możliwość korzystania z rozpoznawalnej ogólnopolskiej marki BLISKA oraz ze sprawdzonych metod prowadzenia apteki.

• pakiet brandingowy – obejmujący kompleksową zmianę wizualizacji apteki oraz niektórych elementów jej programu, dopasowujący jej wygląd do pozostałych placówek sied: nośniki reklamy zewnętrznej składające się z szyldu z oświetleniem, krzyża ledowego, witryn oraz aranżacji miejsc ekspozycji i informacji w aptece, wewnętrzna kategoryzacja asortymentu, elementy wykończeniowe regałów.

• rekonfiguracja sprzętu i oprogramowania apteki umożliwiająca jej przyłączenie do zintegrowanego systemu informatycznego, aby w pełni korzystać ze wszystkich składników wiedzy operacyjnej zarządzania apteką.

• korzystanie z siły zakupowej Sieci Aptek Bliska zapewniająca atrakcyjne warunki handlowe, cenowe, promocyjne, dostęp do promocji centralnych oraz lokalnych.

• pakiet działań promocyjno-marketingowych obejmujących wsparcie w postaci materiałów informacyjnych i ich dystrybucji w pierwszych tygodniach funkcjonowania franczyzowej.

• udział w centralnie zorganizowanych programach promocyjno-marketingowych apteki, po jej adaptacji do standardów BLISKA.

• dostęp do szkoleń, wiedzy i wsparcia biznesowo-prawnego

•bezpośrednie wsparcie ze strony doświadczonego personelu Franczyzodawcy w pierwszych tygodniach wdrożenia Sy Systemu franczyzowego w aptece Franczyzobiorcy.

Obecnie w sieci mamy już franczyzobiorców posiadających po dwie a nawet cztery swoje placówki funkcjonujące pod naszym logo.

Pani mgr Barbara Kapłańska prowadziła samodzielnie trzy swoje apteki, codziennie borykając się z problemami i dylematami zakupowymi towaru. Pytania czy kupować towaru dużo i tanio czy mniej i drogo były na porządku dziennym. Kupowanie dużych pakietowych ilości towaru powodowało, że wartość magazynów w aptekach rosła, a sprzedaż nie wzrastała proporcjonalnie, co przekładało się na zamrażanie kapitału i problemy płatnicze. Warunki handlowe w hurtowniach tez nie były najlepsze. Po przystąpieniu do systemu franczyzowego Bliska Apteka P. Barbara postrzega pracę w innym świetle:

– Rentowność znacząco się poprawiła, ceny końcowe spadły, co przełożyło się na powrót klientów do moich aptek – mówi mgr. Barbara Kapłańska – podjęłam także decyzję o przeniesieniu jednej apteki w inne bardziej perspektywiczne miejsce. Dostałam od Bliskiej Apteki nowy „wiatr w żagle” i możliwość rozwoju.

Obecnie P. Barbara koordynuje kilka placówek franczyzowych na terenie południowej Polski. Pan Maciej Wójcicki otworzył z nami już trzy placówki i kieruje dodatkowo naszymi dwiema kolejnymi. W trakcie realizacji jest następna apteka w Malborku.

 

Szukasz pomysłu na biznes? Masz doświadczenie w handlu? Potrafisz zarządzać zespołem ludzi? Jeśli chciałbyś wykorzystać swój potencjał i związać się z marką która łączy tradycję, doświadczenie i jest rozpoznawalna w całej Polsce DOŁĄCZ DO NAS!

Wprowadzamy nowy model prowadzenia biznesu – FRANCZYZĘ PARTNERSKĄ. Dajemy możliwość rozpoczęcia działalności jako Partner spółki, której staje się właścicielem.

 

Naszym celem jest znalezienie partnerów zorientowanych na osiąganie sukcesu w biznesie, zaangażowanych w rozwój sieci Bliskiej, w takim stopniu jak my jesteśmy. Możesz dołączyć do nas i razem z nami osiągnąć powodzenie i satysfakcję z prowadzonej działalności.

My dajemy Know-How a Ty zaangażowanie w pracę. Taka kumulacja sił to gwarancja SUKCESU!!!

Nasi klienci staja się współwłaścicielami sieci przez co są kreatywni i chętni do współpracy

– mówi właściciel sieci Krzysztof Miezio. Hurtownie bardziej elastycznie podchodzą do naszej obsługi przez co możemy pozwolić sobie i dostać więcej niż pojedyncza apteka.

Planujemy otwarcie placówki poza granicami kraju. Myślimy globalnie a nie lokalnie.

– Konsolidacja rynku aptek jest nieunikniona – mówi właściciel sieci Krzysztof Miezio.

– Od wiosny widzimy znaczące przyspieszenie, nie ma dnia aby nie zgłaszali się do nas nowi potencjalni franczyzobiorcy. którzy po analizie wszystkich firm wracają do nas podpisywać umowę – mówi Marcin Ratajczak dyr. ds. rozwoju sieci – Świadczą o tym liczby uruchamianych placówek a także bonu jakim jest „Drogeria Bliska” którą dajemy gratis naszym aptecznym franczyzobiorcom. „Drogeria Bliska”to oferta najlepszych marek w najniższych cenach.

OTWÓRZ Z NAMI WŁASNĄ APTEKĘ I ZACZNIJ ZARABIAĆ JUŻ DZIŚ!!

Facebook Comments
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Dla pracowitych

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Wypożyczanie sprzętu budowlanego dla małych przedsiębiorstw: jak to może przyczynić się do wzrostu Twojego biznesu.

W obliczu dynamicznego rynku budowlanego, małe przedsiębiorstwa stoją przed wieloma wyzwan…