Kiedy tak naprawdę działa ten marketing medyczny i do czego się odnosi w kontekście działań promocyjnych, które można prowadzić bezpośrednio w sieci? Mianowicie na samym początku należy wyjaśnić, że marketing medyczny nie jest niczym innym jak pewną formą reklamy przeznaczonej dla branży medycznej, mieszczącej się w ramach dosyć restrykcyjnego prawa. Należy zdać sobie sprawę, że samo posiadanie strony internetowej nie jest promocją, lecz umiejętne ściągnięcie na nią pacjentów już tak. Stronę www można uznać za pierwszy krok lub wstęp do marketingu medycznego.

Marketing medyczny daje ogrom możliwości, które można zastosować w internecie. Oczywiście marketing medyczny jest ściśle związany z branżą oraz rynkiem SEO, pozwalającą skutecznie wypromować gabinet lub samą usługę. Niestety branża medyczna posiada szereg ograniczeń prawnych, przez co sama promocja jest o wiele trudniejsza. Konieczne jest posiadanie specjalistycznej wiedzy, która pozwoli umiejętnie wypromować gabinet medyczny bez łamania dość restrykcyjnego prawa (czyli bez bezpośredniego nakłaniania do skorzystania z usług). Normy prawne dokładnie określają jak możemy przedstawiać pewne informację oraz czego one mogą dotyczyć, jednak zabrania typowego reklamowania usług jako tych, za którymi przemawia wiele zalet. Oznacza to tyle, iż np. za pośrednictwem strony www możemy przedstawić naszą ofertę, lecz bez określania ich jako pomocne, przydatne czy konieczne.

Facebook Comments
Załaduj więcej sitab
Załaduj więcej Dla pracowitych

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Czego jeszcze nie wiesz na temat medycyny pracy?

Dowiedz się więcej o dziedzinie, która zajmuje się nie tylko ochroną zdrowia, lecz w ogrom…